De Trump-regering gaat werken aan een ‘terugtrekkingsplan’ van ICE-agenten in Minneapolis. Dat laat Tom Homan, ook wel bekend als ‘grenstsaar’, weten in een persconferentie. Volgens Amerikacorrespondent Jan Postma is de toon over de inzet van ICE-agenten in Minneapolis duidelijk veranderd. Toch blijft het onzeker of die wijziging tot concrete veranderingen op straat zal leiden.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Trump-regering overweegt minder ICE-agenten Minneapolis: ‘Duidelijk andere toon’

Nederlandse cfo’s somberder over toekomst, onzekerheid ‘nieuwe normaal’
04:17

FNV dreigt met meer stakingen zo lang bezuinigingen overeind blijven: ‘We staken voor iedereen’
07:42

TNO en ASML bundelen krachten voor versterking Europese productie fotonische chips
04:59