‘De regie terugpakken’: dat was de kern van de lezing van Pieter Omtzigt. De NSC-Leider hield gisteravond de zestiende HJ Schoolezing. Hij pleitte ook voor een nieuw belastingstelsel en minder marktwerking.
Lees het hele artikel op bnr.nl: HJ Schoolezing van Pieter Omtzigt was gericht op ‘regie terugpakken’

Noodweer dreigt WK-duel van Oranje in Kansas City fors te vertragen
04:42

VS: streep door beschermde status migranten en strengere asielregels
05:10

Hoge Raad volgt advocaat-generaal: geen brede compensatie voor box 3-beleggers
05:00