Het Amerikaanse ministerie van Justitie wil Google dwingen om internetbrowser Chrome te verkopen. Volgens het ministerie houdt het techbedrijf een illegaal monopolie in stand, door Chrome in zijn eigen zoekmachine voor te trekken. Google reageert woest en zegt dat het ministerie er een 'radicale agenda' op nahoudt.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Google woest om gedwongen verkoop Chrome via rechter

Stikstofplannen uitgelekt: kabinet schrapt omstreden stikstofnorm met spoedwet
04:08

Geen zicht op welke gemeenten allemaal een hitteplan hebben, ‘misschien wel het grootste probleem’
04:20

Oekraïne zet nieuwe stap richting Westen met herziene aanvraag voor Oeso-lidmaatschap
05:03