De Tweede Kamer debatteerde over de oorlog in Gaza. Buiten stond een rode lijn van demonstranten, en binnen was de commissiezaal overvol. Bijna alle commissieleden waren aanwezig bij het debat. ‘Joost Eerdmans van JA21 is er niet, maar verder is het volle bak’, aldus politiek verslaggever Floor Doppen.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Commissiedebat over Gaza: ‘VVD verdedigt beleid met man en macht’

Bouw kerncentrale in Groningse Eemshaven verder uit zicht; D66 verzet zich
05:32

‘Bij box 3 draait het alleen nog om miljarden voor de staatskas, we moeten kiezen voor de ratio’
06:31

Olieprijs op oude niveau, pompprijs reageert traag, ‘weekje wachten met tanken’
04:57