Voormalig Kamervoorzitter en VVD-prominent Frans Weisglas heeft met ‘verbijstering’ gekeken naar het eerste Kamerdebat met premier Dick Schoof. Een tweet van PVV-vicepremier Fleur Agema domineerde het debat uiteindelijk. ‘Ik volg de politiek nu vijftig jaar: ik heb echt goed nagedacht, maar ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.’
Lees het hele artikel op bnr.nl: Eerste debat met premier Schoof was ‘ongehoord’

Bouw kerncentrale in Groningse Eemshaven verder uit zicht; D66 verzet zich
05:32

‘Bij box 3 draait het alleen nog om miljarden voor de staatskas, we moeten kiezen voor de ratio’
06:31

Olieprijs op oude niveau, pompprijs reageert traag, ‘weekje wachten met tanken’
04:57