Volgende week moet er een ‘af’ document liggen, gisterochtend belandde een klein deel daarvan al op straat, doordat PVV-Kamerlid Gidi Markuszower werd gefotografeerd met een goed zichtbare pagina onder zijn arm. De formatiegesprekken zijn sinds gisteren weer in volle gang. Voormalig Tweede Kamervoorzitter en VVD-prominent Frans Weisglas maakt zich grote zorgen over de formatie. ‘Iets wat abnormaal zou moeten zijn, namelijk samenwerking met de PVV, wordt genormaliseerd.’
Lees het hele artikel op bnr.nl: Frans Weisglas (VVD) kritisch over formatie: ‘Ik begin er wel tabak van te krijgen’

Bouw kerncentrale in Groningse Eemshaven verder uit zicht; D66 verzet zich
05:32

‘Bij box 3 draait het alleen nog om miljarden voor de staatskas, we moeten kiezen voor de ratio’
06:31

Olieprijs op oude niveau, pompprijs reageert traag, ‘weekje wachten met tanken’
04:57