Geen enkel land lijkt eropuit te zijn om iets te doen aan de Russische tanker Arctic Metagaz die kapotgeschoten ronddobbert op de Middellandse Zee. EU-landen waarschuwden eerder al voor een enorme milieuramp, omdat er 60.000 ton lng aan boord van het schip is, met daarnaast nog eens 450 ton stookolie en 250 ton diesel.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Geen enkel land wil zich branden aan kapotgeschoten Russische tanker in Middellandse Zee

Bouw kerncentrale in Groningse Eemshaven verder uit zicht; D66 verzet zich
05:32

‘Bij box 3 draait het alleen nog om miljarden voor de staatskas, we moeten kiezen voor de ratio’
06:31

Olieprijs op oude niveau, pompprijs reageert traag, ‘weekje wachten met tanken’
04:57