Met het vertrek van NSC-Kamerleden Femke Zeedijk en Rosanne Hertzberger, zal ook de rest van de NSC-fractie weer aan het denken geslagen zijn. Dat verwacht Jurjen van den Bergh van campagnebureau De Goede Zaak. ‘Ze staan iedere keer weer op een kruispunt met dit kabinet. De vraag is of ze verder gaan, of wanneer het hen de eer te na wordt.’
Lees het hele artikel op bnr.nl: Hoe NSC overhoop ligt met zichzelf en met andere coalitieleden

Rusland ziet VS niet langer als onpartijdige bemiddelaar in oorlog Oekraïne
04:54

Tsjechische president spant rechtszaak aan tegen eigen regering vanwege NAVO-top
05:27

Autodealers wachten tot Prinsjesdag op meer duidelijkheid over youngtimerregeling
06:52