Hoe houd je een stad voor alle mensen leefbaar? Die vraag staat vandaag en morgen in centraal tijdens het event Cities in Placemaking in Den Haag. Twaalf Europese steden en belangrijke partners komen samen om stedelijke uitdagingen aan te pakken. ‘Het voelt voor veel mensen nog niet fijn de buitenruimte te gebruiken’, zegt Robert van Asten, wethouder Stedelijke Ontwikkeling, Strategie en Europa in Den Haag.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Steden worden steeds drukker, ‘ruimte moeten we goed gebruiken’

Geen zicht op welke gemeenten allemaal een hitteplan hebben, ‘misschien wel het grootste probleem’
04:20

Oekraïne zet nieuwe stap richting Westen met herziene aanvraag voor Oeso-lidmaatschap
05:03

Amerikaans Congres keurt Trumps oorlog af, ‘Symboolpolitiek’
05:23