In Europa moeten we ons niet al te veel zorgen maken over een beetje deflatie in de toekomst, zegt beursanalist Jos Versteeg van InsingerGilissen in BNR Beursweek. ‘Er is zeker een deflatoir effect vanuit China, maar we zitten in Europa in een behoorlijk inflatoire omgeving, dus een beetje deflatie zou helemaal niet zo erg zijn.’
Lees het hele artikel op bnr.nl: ‘Een beetje deflatie zou helemaal niet gek zijn’

‘Zwartste scenario's Hormuzcrisis afgewend door flexibele energiemarkt’
05:21

LTO voert druk op en noemt stikstofplan een ‘economische mortierbom’
06:26

Code rood: ‘In landen om ons heen al veel slachtoffers gevallen door hitte’
09:11