De Deense premier Mette Frederiksen ging vandaag achtereenvolgens naar Parijs, Berlijn en Brussel. De bezoeken volgen na de uitspraken van de Amerikaanse president Donald Trump over Groenland. 'Frederiksen wil Trump laten zien hoe we in Europa met elkaar omgaan', zegt Europaverslaggever Geert Jan Hahn.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Deense premier tourt door Europa, 'Ze wil bij Trump eenheid uitstralen'

LTO voert druk op en noemt stikstofplan een ‘economische mortierbom’
06:26

Code rood: ‘In landen om ons heen al veel slachtoffers gevallen door hitte’
09:11

Noodweer dreigt WK-duel van Oranje in Kansas City fors te vertragen
04:42