Minister Dirk Beljaarts (Economische Zaken) komt nog dit jaar met plannen om onder meer de CO2-registratieplicht te versimpelen, zegt hij in een interview met De Telegraaf. Een uitstekend idee, vindt Erik Ziengs van Ondernemend Nederland (ONL). 'Dit was van tevoren een exercitie die geen enkel doel dient.'
Lees het hele artikel op bnr.nl: CO2-registratieplicht ter discussie: 'Met administratie breng je uitstoot niet omlaag'

Noodweer dreigt WK-duel van Oranje in Kansas City fors te vertragen
04:42

VS: streep door beschermde status migranten en strengere asielregels
05:10

Hoge Raad volgt advocaat-generaal: geen brede compensatie voor box 3-beleggers
05:00