Voor het eerst sinds het uitbreken van de oorlog hebben Rusland, Oekraïne en de Verenigde Staten direct met elkaar gesproken. Afgevaardigden kwamen dit weekend bijeen in Abu Dhabi. Maar een concreet resultaat leverde die gesprekken nog niet op. ‘Er is helemaal niets naar buiten gekomen over de inhoud, en dat is best opvallend na twee dagen onderhandelen’, zegt Oekraïne-correspondent Chris Colijn.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Eerste trilaterale gesprekken Oekraïne, Rusland en VS: ‘Niets inhoudelijks naar buiten gekomen’

Nederlandse cardiologen willen stoppen met nutteloze controles om wachtlijsten te verkorten
06:11

Europees Parlement stemt over digitale euro
04:42

‘Diplomatiek festival’ in Midden-Oosten na deal VS en Iran
05:13