Meerdere burgemeesters waarschuwen in hun nieuwjaarspeeches voor polarisatie in hun gemeenten. ‘Hoe er nu politiek wordt bedreven in Den Haag, doet de samenleving geen goed’, zegt Ron König, burgemeester van Deventer. Hij wijst nadrukkelijk naar de landelijke politiek.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Burgemeesters: ‘Omgangsnormen in Den Haag doen samenleving geen goed’

Bouw kerncentrale in Groningse Eemshaven verder uit zicht; D66 verzet zich
05:32

‘Bij box 3 draait het alleen nog om miljarden voor de staatskas, we moeten kiezen voor de ratio’
06:31

Amerikaanse hype rond Oranje moet ook zakenkansen bieden voor Nederlandse bedrijven
06:01