In Den Haag werd vannacht gebroed op een Rijksbegroting. Het overleg duurde maar liefst tien uur en zelfs de fractievoorzitters kwamen bijeen om hun goedkeuring aan de begroting te geven. Dat is opmerkelijk, aangezien ons kabinet eigenlijk ‘extraparlementair’ is. Oud-Kamervoorzitter en VVD-prominent Frans Weisglas heeft zijn twijfels bij deze gang van zaken en zegt: ‘Adieu, extraparlementair!’
Lees het hele artikel op bnr.nl: Schoof betrekt fractievoorzitters bij Rijksbegroting: ‘Adieu, extraparlementair!’

Bouw kerncentrale in Groningse Eemshaven verder uit zicht; D66 verzet zich
05:32

‘Bij box 3 draait het alleen nog om miljarden voor de staatskas, we moeten kiezen voor de ratio’
06:31

Amerikaanse hype rond Oranje moet ook zakenkansen bieden voor Nederlandse bedrijven
06:01