De top van het Nederlandse bedrijfsleven wil dat het kabinet zo snel mogelijk extra geld steekt in het investeringsfonds Invest International, dat ondernemers helpt groeien in buitenlandse markten. 'De investering betaalt zichzelf terug voor ons land en de belastingbetaler', zegt Edwin van Scherrenburg, woordvoerder VNO-NCW.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Bedrijven vragen kabinet om nieuw geld te pompen in Invest International

10 jaar Brexit: veel beloftes zijn niet nagekomen
05:42

NAVO ziet ‘goed nieuws’ in gesprekken tussen Iran en VS
05:10

Andy Burnham moet kiezen tussen nieuw mandaat of erfenis Starmer
05:24