Na de vermeende poging tot een tweede aanslag op Trump, gaat hij nu vol in de aanval. Na de eerste aanslag ging hij campagne voeren op het oproepen van eenheid in de Verenigde Staten. ‘Nu is het echter heel anders: hij gaat meteen een stap verder’, zegt Amerika-correspondent Jan Postma. Trump beschuldigt de Democraten van de aanslagen en hij noemt ze ‘de partij van geweld’.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Trump vol in de aanval: 'Democraten zijn de partij van geweld'

Noodweer dreigt WK-duel van Oranje in Kansas City fors te vertragen
04:42

VS: streep door beschermde status migranten en strengere asielregels
05:10

Hoge Raad volgt advocaat-generaal: geen brede compensatie voor box 3-beleggers
05:00