Ruim zevenhonderd medewerkers van de federale immigratiediensten worden teruggehaald uit Minneapolis en het aangrenzende St. Paul. Dat meldt grens-tsaar Tom Homan, die door president Donald Trump naar de staat Minnesota werd gestuurd om toe te zien op de immigratiedienst ICE en de grenspolitie aldaar. De inzet van de diensten in Minnesota heeft tot veel woede en onrust geleid, onder meer nadat ICE-agenten twee burgers doodschoten.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Trump haalt 700 medewerkers ICE en grenspolitie weg uit Minnesota

Nederlandse cfo’s somberder over toekomst, onzekerheid ‘nieuwe normaal’
04:17

TNO en ASML bundelen krachten voor versterking Europese productie fotonische chips
04:59

Box 3-hervorming wankelt: kans op genoeg steun in de Eerste Kamer is ‘vrij kansloos’
07:54