De Verenigde Staten hebben in het geheim duizenden Starlink-terminals Iran binnengesmokkeld. Volgens The Wall Street Journal gaat het om ongeveer 6000 satellietschotels die tijdens de gewelddadige protesten van januari het land zijn binnengebracht. Teheran beschuldigt Washington al langer van het aanwakkeren van onrust in het land. 'Dit bericht zal dat perspectief alleen maar bevestigen’, zegt Midden-Oosten-correspondent Tara Kenkhuis.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Starlink-smokkel in Iran: Teheran beschuldigt VS van het aanwakkeren van protesten

Tsjechische president spant rechtszaak aan tegen eigen regering vanwege NAVO-top
05:27

Autodealers wachten tot Prinsjesdag op meer duidelijkheid over youngtimerregeling
06:52

Nederlandse cardiologen willen stoppen met nutteloze controles om wachtlijsten te verkorten
06:11