BeursnerdBeursnerd

Goed nieuws, alles staat in het rood

View descriptionShare
 

Bitcoin, goud, olie, alles staat in het rood! Maar dat is natuurlijk goed nieuws, want dat betekent dat beleggers de veilige havens durven te verlaten en de prijs aan de pomp weer zal dalen. Dat stelt de Fed voor een dilemma: rente omhoog of wachten tot de lagere energieprijzen mee worden genomen in de volgende inflatieberekening?

Oh, en Micron heeft natuurlijk de cijfers gepubliceerd, waardoor de andere helft van de markt verder aantrekt.

Beursnerd en Beursnerd XL 

Iedere werkdag iets na elf uur werpt de Beursnerd in gesprek met presentator Thomas van Zijl een blik op de AEX, waarbij hij of zij de diepgang niet schuwt. Daarnaast is er donderdag om tien voor twaalf een langere beursanalyse. Die neemt Beursnerd XL Jochem Visser voor zijn rekening.

  • Facebook
  • X (Twitter)
  • WhatsApp
  • Email
  • Download

In 1 playlist(s)

Beursnerd

Iedere werkdag werpt de Beursnerd een blik op de AEX. De grote stijgers en dalers komen voorbij, voo 
Social links
Follow podcast
Recent clips
Browse 687 clip(s)