Bitcoin, goud, olie, alles staat in het rood! Maar dat is natuurlijk goed nieuws, want dat betekent dat beleggers de veilige havens durven te verlaten en de prijs aan de pomp weer zal dalen. Dat stelt de Fed voor een dilemma: rente omhoog of wachten tot de lagere energieprijzen mee worden genomen in de volgende inflatieberekening?
Oh, en Micron heeft natuurlijk de cijfers gepubliceerd, waardoor de andere helft van de markt verder aantrekt.
Beursnerd en Beursnerd XL
Iedere werkdag iets na elf uur werpt de Beursnerd in gesprek met presentator Thomas van Zijl een blik op de AEX, waarbij hij of zij de diepgang niet schuwt. Daarnaast is er donderdag om tien voor twaalf een langere beursanalyse. Die neemt Beursnerd XL Jochem Visser voor zijn rekening.

XL | Brian Choi stak geen vinger uit en schudde 650 miljoen dollar uit de boom
07:11

Nieuwe bedrijfscijfers, nieuwe tech-uitverkoop?
04:04

Nieuwe week, nieuwe tech-uitverkoop
05:09