Dit keer een bedrijf dat wordt gezien als de Tony Chocolonely van de notenwereld. Het bedrijf die strijd tegen de zogeheten 'omreis-cashew'. Te gast is Freek Wessels van Johnny Cashew.
In Buiten de Beurs kijken we naar bedrijven die belachelijk succesvol zijn, en dat zónder beursnotering. Waarom kiezen die bedrijven ervoor de beurs links te laten liggen? Hoe komen zij dan aan hun geld? En hoe doe jij mee als je zo’n aandeel niet op de beurs kan kopen?

ING is 'financiële schokdemper' en verdient flink aan Trumps onrust
22:13

Beurs in Zicht | De slaapapneu-affaire is terug!
10:39

ASML omzeilt sancties en levert stiekem aan China (zegt de VS)
22:11