FC Twente deed wat het doen moest bij Fortuna Sittard. Niet meer en niet minder. Toch zaten er weer volop verhalen in de kleurloze wedstrijd. Wat te denken van de altijd zo relaxte Lars Unnerstall, die de laatste tijd opeens opvallend vaak is betrokken bij tegengoals?
Sittard-uit: het was weer zo’n typische inpakken en wegwezen-wedstrijd, waarin je er een aantal in een seizoen hebt. Toch is Leon best coulant voor de ploeg van de eerste helft. Waarom is dat?
Verder wil Fardau weten hoe het nou zit met Michal Sadilek. Moet de club hem nog wel opstellen als hij niet bijtekent? Uiteraard blikken we ook al voorzichtig vooruit naar het Europese duel van donderdag tegen het Brusselse Union.

‘Mees Hilgers heeft de slechtste zaakwaarnemer die er is. En we hebben ‘m: de stadionhit voor dit seizoen’
29:31

‘De grootste Tukker? Bryan zit in ons hart en N’Kufo is geboren in Rossum en groot geworden in Enschede’
31:55

‘Zijn broertje vertrekt naar Duitsland en nu hoorde ik op een feestje dat Daan Rots naar Spanje gaat...’
26:21