FC Twente verloor vroeger al eens met 8-1 van Ajax. Maar dat was vroeger, zo moeten de supporters hebben gedacht. De afstraffing van vrijdagavond bij PSV kwam daar akelig bij in de buurt. „Het was om te schamen”, zo luidt de conclusie in de podcast De Ballen Verstand.
„Het was mannen tegen jochies”, zegt Leon, die opmerkt dat het voetbal in de competitie sowieso nog niet echt overtuigend is tot dusverre. Fardau roemt ook de mooie momenten, maar stelt ook de vraag of het zo nog langer verder kan met de niet scorende buitenspelers. „Bij een club als FC Twente kan dat niet.” Moet technisch directeur Arnold Bruggink de markt op in januari?
En, zo is een luistervraag, wordt het niet eens tijd om wat kritischer te worden op trainer Joseph Oosting? Verder wordt er uiteraard uitgekeken naar komende donderdag als FC Twente in Athene de volgende mooie Europese uitdaging wacht: uit bij topclub Olympiakos.

‘Mees Hilgers heeft de slechtste zaakwaarnemer die er is. En we hebben ‘m: de stadionhit voor dit seizoen’
29:31

‘De grootste Tukker? Bryan zit in ons hart en N’Kufo is geboren in Rossum en groot geworden in Enschede’
31:55

‘Zijn broertje vertrekt naar Duitsland en nu hoorde ik op een feestje dat Daan Rots naar Spanje gaat...’
26:21