Met de komst van de Volkswagen ID Polo GTI lijkt het elektrische hothatch-bal definitief geopend. Roy en Marco kijken er naar uit. Marco had daarnaast een Alpine en een Cupra in de test en Roy reed met een opvallend grote Chinees, die het net even anders doet dan veel landgenoten. En wat is eigenlijk de beste AMG? Veel luisterplezier!

Aflevering 165 - de Renault Twingo
57:17

Aflevering 164 - De Audi RS5
1:06:51

Aflevering 163 - De Volvo EX60
1:04:19