FC Twente heeft volgens Willem van Hanegem dit seizoen meer kans op de landstitel dan Ajax. 'Het speelt nu beter dan Ajax. Dat is gewoon de realiteit', zegt de oud-international in de nieuwste aflevering van de AD Willem & Wessel-podcast. 'Twente speelt ook met veel meer plezier.'
Ook gaat het deze aflevering over Wout Weghorst, Mats Wieffer en over netten in De Kuip.

'Net als Ronaldo moet je Depay nog niet afschrijven'
29:50

'Amerika en Canada maken de fitste indruk tot nu toe'
20:00

‘Argentinië is het nieuwe Duitsland voor Nederlanders’
35:32