Willem van Hanegem bespeurt de laatste weken gemakzucht in het spel van Feyenoord. ,,Spelers denken: 'Wij zijn echt goed.' Maar dat vind ik dus al een aantal wedstrijden niet,'' zegt de oud-Feyenoorder in de nieuwste aflevering van de AD Willem & Wessel-podcast.

'Net als Ronaldo moet je Depay nog niet afschrijven'
29:50

'Amerika en Canada maken de fitste indruk tot nu toe'
20:00

‘Argentinië is het nieuwe Duitsland voor Nederlanders’
35:32