Het Nederlands elftal trainde vrijdag voor het eerst op Amerikaanse bodem. Ons team was erbij en in de AD Voetbalpodcast praten Etienne Verhoeff en Maarten Wijffels je vanuit New York bij over Oranje en de WK-sfeer in de Verenigde Staten. Ook het overlijden van voormalig teammanager Hans Jorritsma komt aan bod. Verder praten ze over outsider Noorwegen, de man van 150 miljoen en de fout van Marc van Hintum bij Go Ahead Eagles. De technisch directeur stuurde de vertrekkende trainer Melvin Boel per abuis de lijst met mogelijke opvolgers via WhatsApp.
Beluister de AD Voetbalpodcast via AD.nl, de AD App of jouw favoriete podcastplatform.
Bestel het boek De vraag van Vandaag hier: https://webwinkel.ad.nl/product/de-vraag-van-vandaag

'Hele bijzondere prestatie van Kaapverdië in een poule met Spanje en Uruguay'
40:06

‘Wij verkopen Nederlandse lucht op dit WK’
11:12

‘Het regent doelpunten bij Oranje, zowel voor als tegen’
33:30