De discussie in Nederland gaat vooral over het spel van Frenkie de Jong. Is Oranje nu beter af met hem of zonder hem? Gevoed door de discussie tussen Jan Mulder en Erik ten Hag bij NOS. In de AD Voetbalpodcast werpt Sjoerd Mossou vanuit Nederland met Etienne Verhoeff een blik op die discussie. Ook bespreken ze de kwartfinales van dit WK volgens de Amerikaanse tv, de geopende transfermarkt en andere WK-zaken.
Beluister de AD Voetbalpodcast via AD.nl, de AD App of jouw favoriete podcastplatform. Je kunt de podcast ook bekijken via YouTube.
Student en gratis het AD lezen? https://abonnement.ad.nl/studenten/bestellen?productcode=digitaalstudent?utm_source=topics&utm_medium=web&utm_campaign=topics_introductie&utm_content=studenten&utm_term=short_url
Bestel het boek De vraag van Vandaag hier: https://webwinkel.ad.nl/product/de-vraag-van-vandaag

'Argentinië is het nieuwe Duitsland voor Nederlanders'
35:32

‘Debuut Summerville is een van de meest overtuigende in de laatste jaren bij Oranje’
38:04

‘Wie vooraf zegt dat Oranje met 5-1 wint van Zweden, tekent daar natuurlijk voor’
33:17