Het Nederlands Elftal is als winnaar van de groep naar de volgende ronde van het WK. In Kansas City werd met 3-1 gewonnen van Tunesië. Weer scoorde Oranje snel en makkelijk. Maar er waren ook weer grote kansen voor de tegenstander. In de AD Voetbalpodcast bespreken Etienne Verhoeff en Maarten Wijffels de wedstrijd en ook andere WK zaken. Van Oranje fanwalk tot de coach van Ecuador.
Beluister de AD Voetbalpodcast via AD.nl, de AD App of jouw favoriete podcastplatform. Je kunt de podcast ook bekijken via YouTube.
Student en gratis het AD lezen? https://abonnement.ad.nl/studenten/bestellen?productcode=digitaalstudent?utm_source=topics&utm_medium=web&utm_campaign=topics_introductie&utm_content=studenten&utm_term=short_url
Bestel het boek De vraag van Vandaag hier: https://webwinkel.ad.nl/product/de-vraag-van-vandaag

'We hebben meerdere momenten op de Oranjebus kippenvel gehad'
23:21

‘Ik denk dat Ronald Koeman ook liever Marokko heeft als tegenstander’
34:37

‘Vergeet al de verloren finales, dit is het toernooi voor het Nederlands elftal!’
18:30