אירופה נמצאת בקרב בלימה מול וריאנט האומיקרון, שהפתיע אפילו את מפתחי החיסון של פייזר-ביונטק וטורף מחדש את הקלפים בהתמודדות מול נגיף הקורונה. בהולנד כבר הטילו סגר, וייתכן שבריטניה וגרמניה יילכו בעקבותיה בקרוב. עד כמה ישראל התמודדה באופן שונה מול הנגיף עד כה והאם התנהלות זו, יחד עם שיעורי ההתחסנות הגבוהים, יצילו אותנו? אורי פסובסקי מארח את כתב גלובס באירופה, אסף אוני. סאונד: ניר לייסט.

איך ייראו החיים בישראל אם ניהפך ל"ספרטה"? | פרק 385
43:09

בועה ושמה SpaceX? | פרק 384
42:09

המדינה המנודה שהצליחה לחדור לליבו של טראמפ | פרק 383
50:01