בשנת 2022 רכשה קרן קיסטון את השליטה בחברת אגד ובמקביל היא מושקעת בעוד חברות תשתית רבות בתחומי האנרגיה, ההתפלה והתקשורת. השבוע ב"כוחות השוק", שוחחנו עם מנכ"ל קיסטון ואחד המייסדים, נבות בר, על מאחורי הקלעים של עולם התשתיות, מדוע קנו את אגד ולמה בחברות ענק כמו אנבידיה מתלהבים מישראל. מגישים: בר לביא וחזי שטרנליכט. עריכה: ניר לייסט.

איך ייראו החיים בישראל אם ניהפך ל"ספרטה"? | פרק 385
43:09

בועה ושמה SpaceX? | פרק 384
42:09

המדינה המנודה שהצליחה לחדור לליבו של טראמפ | פרק 383
50:01