De eerste aflevering van Vrouwen 1 gaat over het aangekondigde vertrek van bondscoach Andries Jonker. We woonden deze week de persconferentie bij en spraken met speelsters. Toch zijn er nog steeds veel vraagtekens rondom het besluit. In Vrouwen 1 volgen we de Oranjevrouwen in aanloop naar het EK voetbal in Zwitserland deze zomer. We blikken vooruit op de komende interlands en maken de balans op. Vrijdagavond maken de Oranjevrouwen hun opwachting tegen Duitsland in de Nations League.

'Hele verhaal Jonker ligt op puntje van zijn tong'
41:35

'Het beeld van Oranje is te rooskleurig'
36:25

'Wiegman stuurde bedankbrief naar Engelse journalisten'
44:03