In deze aflevering van Vrouwen 1 blikken we terug op de Nations League-wedstrijd van de Oranjevrouwen tegen Oostenrijk. In Almelo experimenteerde bondscoach Andries Jonker opnieuw met een ander systeem. Zijn ploeg zegevierde met 3-1, maar maakte een slordige indruk. Je hoort presentator Lindsay Mossink en sportverslaggevers Laurine Slingerland en Stan Wagtman.
Zie het privacybeleid op https://art19.com/privacy en de privacyverklaring van Californië op https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.

'Hele verhaal Jonker ligt op puntje van zijn tong'
41:35

'Het beeld van Oranje is te rooskleurig'
36:25

'Wiegman stuurde bedankbrief naar Engelse journalisten'
44:03