Vrouwen 1Vrouwen 1

'Ik mis een beetje de zorgen bij de Oranjevrouwen'

View descriptionShare
 

In deze aflevering van Vrouwen 1 bespreken we het teleurstellende gelijkspel van de Oranjevrouwen tegen Schotland. Waarom kon het team van bondscoach Andries Jonker ook niet winnen van de nummer 24 van de wereld? We bespreken de fout van Sherida Spitse, de reddingen van Daphne van Domselaar en kijken vooruit naar het EK. Hoe groot zijn de zorgen bij Oranje richting het eindtoernooi in Zwitserland?

Zie het privacybeleid op https://art19.com/privacy en de privacyverklaring van Californië op https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.

  • Facebook
  • X (Twitter)
  • WhatsApp
  • Email
  • Download

In 1 playlist(s)

Vrouwen 1

De vrouwenvoetbalpodcast van NU.nl
Social links
Follow podcast
Recent clips
Browse 20 clip(s)