Een extra vroege Fanboyz waarin de situaties van Vitesse, FC Den Bosch, Feyenoord en Ajax uitgebreid besproken worden. Ook wordt er vooruitgeblikt op de nacompetitie. Fijne Koningsdag!
Contact: Justus@podgrond.nl

'Alle Argentijnen zijn helemaal LOCO!' | VERSUZ Nationz Argentinië
50:57

'De defensie van Oranje is nog veel te zwak!' | VERSUZ Lionz
1:08:52

'We willen Trump en Infantino allemaal haten, maar...' | VERSUZ Lionz
57:01