AZ wint ten koste van NEC de KNVB Beker. Man City pakt Arsenal en dus is het ook in de Premier League super spannend. Ook Oranje komt natuurlijk even voorbij in deze aflevering van VERSUZ Fanboyz.
Contact: Justus@podgrond.nl

'Alle Argentijnen zijn helemaal LOCO!' | VERSUZ Nationz Argentinië
50:57

'De defensie van Oranje is nog veel te zwak!' | VERSUZ Lionz
1:08:52

'We willen Trump en Infantino allemaal haten, maar...' | VERSUZ Lionz
57:01