Ajax - PSV viel tegen en Feyenoord kwam goed weg bij Fortuna Sittard. Gelukkig hebben we nog een prachtige wedstrijd in de Champions League, al denkt niet iedereen daar hetzelfde over.
Contact: Justus@podgrond.nl

'Alle Argentijnen zijn helemaal LOCO!' | VERSUZ Nationz Argentinië
50:57

'De defensie van Oranje is nog veel te zwak!' | VERSUZ Lionz
1:08:52

'We willen Trump en Infantino allemaal haten, maar...' | VERSUZ Lionz
57:01