Med Svein Graff og Martin Sjøblom Roppestad
Graff forklarer hvorfor dualmodellen ikke fungerer slik den er tenkt. Han varsler ny kurs for talentutviklingen i Oslo, og peker ut hvem han mener er norsk fotballs største profil.
Han snakker også om investorers påvirkning, panikken rundt unge talenter, gratis fotball, flere anlegg og hvilke endringer han ville gjort som fotballdiktator.
Tidslinje:
01:05 – Trøims reaksjon etter svake resultater
01:39 – Hvor mye blander eierne seg inn i sport?
02:09 – "Dual-modellen er nesten umulig å gjennomføre"
04:17 – Om utenlandske eiere og medlemsdemokrati
06:30 – Jakob Dicko Engs skademareritt og comeback
08:41 – Vålerenga vil bli «hele Oslos klubb»
10:17 – Ny samarbeidsmodell med breddeklubber
14:07 – Gabriel Rajkovic-saken: «Det var dårlig av oss»
15:10 – Rekruttering av generasjonstalenter
16:50 – Fotballdiktator
17:57 – Kritikk av terminlister og belastning
20:08 – «Fire norske fotballstjerners middag»
26:53 – Ønskegjest
27:25 – «Ole Sæther er den største profilen i norsk fotball»
28:30 – Om Joakim Jonsson som profil

Episode 339 - Jørgen Horn - "Som å se en sprinter mot en skilpadde"
24:13

Episode 338 - Jørgen Horn - Folk husker meg mest for "masse" gule kort
29:35

Episode 337 - Jørgen Horn - "Vi spilte jævlig kul fotball med sterke typer i laget"
32:27