Medværter: Joan Kramer Pedersen, Ulrik Wilbek og Lars Christiansen
Hvis du nu var i en langdistanceforhold og mærke, at følelserne ikke er der mere... er det så bedst at slå op med kæresten FØR besøget lige om lidt - eller vente og gøre det ansigt til ansigt? Det dilemma har Bagedyst-deltager Joan Kramer Pedersen bl.a. været med til at diskutere denne uge og det kan du høre mere til her i podcasten.
Tidligere borgmester indtil nytår - og tidligere håndboldlandtræner af flere omgange - Ulrik Wilbek har også været medvært. Du kan bl.a. høre ham fortælle om forskellig på de to karrierer - og om det er mindst sandsynligt, at han gør comeback som håndboldtræner eller som politiker.
Endelig har bychef i Bjerringbro, Lars Christiansen, også været medvært. Hør hvordan det gik, da han skulle forsøge at hjælpe en af verdens bedste lyttere til at vinde "kaffepokalen" i den konkurrence, vi kalder "Vælg selv quizzen".
Tak til alle, der har lyttet, skrevet, ringet eller på anden måde "været med" i løbet af ugen. Nogle af de lyttere, der har været med i radioen, er også med her i podcasten - nemlig; Nette fra Ørum, Yannick fra Houlkær, Jeanne fra Viborg og Sanne fra Viborg.
Vært: Peder Toft.

Snapsting... drømmen eller strømmen... og pommes med chokolade
25:20

VM-feberFRI, Forræder-vinder og "det skal jeg ALDRIG prøve igen"
32:40

Kun 7 ting tager længere tid, end at danne regering!!!
16:16