بخشش از دل برمیآید یا از مغز فرمان میگیرد؟
در این اپیزود از در سایه، به لحظهای نگاه میکنیم که آدمها تصمیم میگیرند رها کنند—خشم، رنج، یا حتی یک نفر را. سفر ما از پیچوخمهای مغز میگذرد تا بفهمیم: وقتی میگوییم «بخشیدم»، دقیقاً چه چیزی درونمان اتفاق میافتد؟
آیا بخشیدن، تصمیمی منطقیست یا واکنشی عاطفی؟ مغز، قلب، یا هر دو؟
با تشکر از دانشکده علوم اعصاب دانشگاه شهید بهشتی و مرکز آموزش و فناوری دانشگاه شهید بهشتی.
تهیه کننده و میزبان : آرزو مددی
هم میزبان : مژگان همدمی دکتری تخصصی علوم اعصاب
مدیر هنری و طراح : بهاره انوری
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
برای پیشنهادها و تبلیغات در پادکست فارسی با ما در ارتباط باشید:
info@NewshaCast.com