לאחר שרשמה הבורסה את אחד החודשים הגרועים בתולדותיה, גם מטבעות הקריפטו התחילו לצלול ומאות מיליארדי דולרים מתפוגגים. האם זה משבר חד פעמי? או שאולי נחשפה תרמית המאה? הפתרון יגיע מכיוון לא צפוי.
בזמן שעבדתם
297 clip(s)
פרס נובל למכונה: המהפכה המדעית החדשה
46:40
טריליון דולר בייבי
48:12
צעצוע של פיצוץ
42:42