"האינטרסנטים", הפודקאסט הכלכלי היומי של TheMarker, עם איתן אבריאל וסמי פרץ.
(03:12) הבורסה בתל אביב נחתכה בשבוע שעבר בכ-5% על רקע האכזבה מההסכם המתגבש בין ארצות הברית ואיראן והמציאות הביטחונית שנוצרה בלבנון. במערכת הפיננסית מנסים להבין אם מדובר בתיקון בריא שאחריו נראה התחדשות של העליות בבורסה, או שיש כאן תפיסת סיכון שונה של המציאות, כשדונלד טראמפ להוט לסיים את המלחמה והאיראנים יודעים לנצל זאת עד תום. אלכס זבז'ינסקי, הכלכלן הראשי של מיטב, יהיה איתנו ונשאל אותו על תגובת הבורסה למציאות הביטחונית הסבוכה שנרקמת לנגד עינינו.
(16:25) שנות הגאות בבורסה שהתרחשו במהלך המלחמה הכניסו אליה הרבה מאוד משקיעים חדשים וצעירים שניזונים בעיקר מאפליקציות השקעה ומשפיעני רשת. רן סולטן, בכיר לשעבר במלאנוקס, החברה שנמכרה לאנבידיה, פיתח מערכת (בוט) שעוזרת למשקיעים וסוחרים בשוק לקבל מידע טכני לאן זורם הכסף החכם בשוק וכיצד לזהות מלכודות של הרצת מניות ברשתות חברתיות. הוא יהיה כאן ויציג את הבוט שיצר.
(33:02) דיווח מהימים האחרונים באתר פוליטיקו שופך אור לראשונה על הפיתוח של סטארט אפ הדיפנס-טק הישראלי-אמריקאי החשאי קובננט (Covenant), שנחשף לראשונה ב-TheMarker וגייס מאות מיליוני דולרים מקרנות ענק בארצות הברית. מהדיווח עולה שהחברה מפתחת טיל שיוט זול וארוך טווח שיכול להוות אלטרנטיבה לטומהוק האמריקאי. שגיא כהן, כתב ההייטק שלנו, יספר על החברה המסקרנת הזו.

עוקץ הכשרות: ש"ס רוצה לנעול את הג'ובים ואת הכסף לפני הבחירות
40:34

מחירי המזון מזנקים? התעשיינים: "זה לא אנחנו"
49:36

"המלחמה הסתיימה בניצחון מוחלט של איראן ובקריסת הלגיטימיות של ישראל" | פרק 377
1:18:29