שלוש שנים אחרי 7 באוקטובר, הקהילה הגאה בעוטף עזה בונה את עצמה מחדש. מור לביא, מנהל תחום הלהט"ב במועצה האזורית אשכול, מוזיקאי ויוצר – מספר על החיים בקהילה קטנה אחרי המלחמה, על החזרה לשגרה, על אירועי הגאווה שחוזרים להתקיים, ועל האתגר לייצר תחושת שייכות דווקא במקום שבו השיקום עדיין בעיצומו. וגם: על היצירה שנולדה מתוך האובדן, האלבום "רק להפסיק לספור"
עורך ומגיש: איתי שיקמן, מפיקים: טל ניסן וטל נרונסקי, טכנאית: אלה נדיונוב