חכם סיני בשם ג'סטין ביבר אמר פעם: "Is it too late now to say sorry"? ולכן הגיע הזמן שנדבר על זה. אלונה וטליה בפרק סליחות ולגמרי לא בוחלות באמצעי ההתנצלות. לסלוח על בגידה או לא? ומה עם חברה ששברה לך את האמון ואת הלב? פרק שיגרום לכם לרוץ לבקש סליחה, או לא? בקיצר לרוץ להאזין.