Na een overstap van de ene partij naar de ander stapt Ingrid Coenradie van JA21het café binnen voor een openhartig gesprek met Johnny de Mol. Ze is open over haar jeugd waarin misbruik en gezondheidsproblemen van haar ouders een grote rol speelden. Ook vertelt ze over de brieven die ze iedere maand schrijft voor een heel belangrijk persoon in haar leven.