Thijs & Hidde blikken terug op de traditionele seizoensopening; de Omloop. Maar ondanks hoge verwachtingen en goede omstandigheden werd het een rare dag.
Een uitgebreide terugblik die begint met een onbegrijpelijke wedstrijd bij de vrouwen om vervolgens de tamme vertoning bij de mannen te bespreken.

'Zou Pogacar zich eigenlijk weleens schamen?'
38:00

'Als er niets geks gebeurt, rijdt Olav Kooij gewoon de Tour de France'
37:09

'Waarom zou je zo'n Paul Seixas nou nog laten starten?'
33:18