ככל שהמשבר הכלכלי נמשך, יותר ויותר אנשים לא יכולים להרשות לעצמם אוכל. הסיוע מהמדינה לא מספיק, ומי שנכנסים לואקום הזה הם מתנדבים ומתנדבות. האם המדינה צריכה להאכיל את האזרחים? ואם כן, איך עושים את זה?
חיות כיס Hayot Kiss
485 clip(s)
פרק 355: כלכלת על חלל
45:14
פרק 354: סקר או שקר?
30:33
פרק 353: של מי העובדים האלה?
42:11