Fotballmagasinet har satt seg ned etter seieren mot Start for å oppsummere vårsesongen. Så ser vi fremover mot sommerens overgangsvindu.
Ukens episode kommer sent grunnet teknisk trøbbel. En defekt mikrofon i studio gjør at det dessverre dårlig lyd på Joakim Simensen enkelte steder i episoden.
Her er menyen for ukens episode:

Heier og Jensen: – Vi må selge i sommer
1:13:50

Etter Røjkjær-debuten: – Nå må noen snart finne frem en voodoo-tromme
1:07:48

Fotballmagasinet har møtt Casper Røjkjær – slik vil han at FFK skal fremstå
16:23