Nadia møter Oda med "vrangsiden ut" i studio, som gjennom samtalen viser seg å gjøre følelser, refleksjoner og kontakten med vår indre smerte tilgjengelig og tydelig. Nadia forteller klokt og personlig om et liv fullt av skam og følelsen av å ikke ha verdi. Begge tenker høyt om hvorfor vi trenger å snakke mer åpent og ekte om livets mange mørke og krevende sider, for å nettopp kunne kjenne når livet varmer. En personlig samtale om å gi slipp, tilgivelse og forsoninger gjennom livet. Ps. Det blir definitivt en oppfølger!
Boka Forsoninger - Veien ut av det vonde og uoppgjorte https://www.cappelendamm.no/boker/forsoninger-nadia-ansar-9788202879808

396: Maren Ørstavik & Øystein K. Langberg - Håp, skam og ufrivillig barnløshet
1:01:27

395: Nina Brochmann - Kvinners seksualitet i medisinens verden
1:14:08

394: Cecilie Benneche - Selvfølelsens signifikans
1:04:27