יסמין ח'טאר, אלמנתו של רס"ל מאהר ח'טאר ז"ל שנפל אתמול (ראשון) בלבנון, סיפרה היום אצל טלי ליפקין-שחק בגלצ: "הוא היה איש אהוב ומקסים. לא הייתה בו טיפה אחת של רוע. מאהר היה אדם מיוחד וטהור, עם לב טוב ונקי". יסמין שיתפה: "הוא התגייס כשהיינו נשואים. זו הדרך שבחר בה, אני כל כך גאה בו עליה. הוא הלך נגד הזרם ועשה מה שליבו אמר לו לעשות. היה לו נכון לשרת את המדינה". עוד הוסיפה יסמין: "הייתי רוצה שתזכרו כמה גיבור הוא היה וכמה נחישות ואהבת אמת היו בו".

"הפלת נתניהו בראש סדר העדיפויות שלנו"
07:50

"התיק נגד אוריך הוא חלק ממסע רדיפה"
09:24

הזמרת והיוצרת אסתר שמיר ז''ל לפני כחודש בראיון בגלצ
05:59